Aircraft Carrier Survival – obecnie sprzedaje się stabilnie, ale poprawa jakości oraz dołączenie DLC powinno sprzyjać dalszej sprzedaży tytułu oraz umożliwić łatwiejszą sprzedaż kolejnych dodatków, kontynuacji oraz gier opartych o system ACS.
Stargate oraz Ancient Racing Chariots – podczas prezentacji przeprowadzonej przez Slitherine mogliśmy zobaczyć starsze buildy gry Ancient Chariot Racing oraz Stargate – gry przygotowywane są zgodnie z deklaracja wydawcy do wydania w tym roku. Mamy nadzieję że, Stargate jako największa nasza produkcja będzie dobrze przyjęta przez rynek. Przypominam, że w powstawanie produkcji zaangażowane jest również MGM które dba w szczegółach o detale z wersją filmową.
Postal – Premiera jest już niedługo oraz CFG posiada mniejszościowe udziały w zyskach.
HFC – Przygotowywujemy się do premiery w postaci Early Access. Zespół deweloperski zapewnia o 2-3 miesięcznym czasie doprowadzenia gry do możliwości wydania – zobaczymy, mam nadzieję, że nie jest to odległa data.
Było Sobie Życie – spółka Slav Games nie sprostała zadaniu, dlatego też produkcja została przeniesiona do spółki Gambit Games, prace są kontynuowane. Spodziewamy się pokazania pierwszych grywalnych materiałów na przełomie roku.
Ancient Games – Występuje tu możliwość konsolidacji z innym zespołem. Trwają nadal nad Gladiators Manager jednak projekt nadal jest we wczesnej fazie produkcji.
Builders of Greece – Blum Entertainment. bardzo dobrze sobie radzi z produkcją tytułu i mam nadzieję że już niedługo będziemy w stanie odpowiedzieć dokładną datę dema gry. Jak również kolejnego tytułu BLUM Ent. “Gimmle”.
Phantom Doctrine2 – jest duże prawdopodobieństwo, że tytuł zostanie sprzedany w ramach kontynuacji, na podobnych warunkach jak Hard West.
Colonize – nieformalna data premiery prologu to 25 maja 2022. Gra jest w ciągłych testach.
Inne Tytuły – Handyman Corporation, Black Gold oraz Magnat Beer Maker – są tytułami typowo symulatorowymi które powinny mieć pełne premiery w tym roku. Handyman jest zapisany na festiwal Steam.
Dodatkowa Działalność Wydawnicza – Deadwater Saloon jest w zaawansowanych fazach produkcji i z dużą szansą na udane premierę.
Sędzia Dread – nadal trwają rozmowy z Wydawcą odnośnie finansowania produkcji, na chwilę obecną istnieje w pełni grywalne demo. Zespół tworzący grę jest zbudowany z weteranów. Między innymi osoby tworzące Fallout Tactics czy też innych równie dużych produkcji.
Zapraszam również do śledzenia aktualności spółek córek z których dowiecie się państwo o pozostałych grach tworzonych w grupie.