Aktualności – Grudzień 2022

 

ACS to projekt, który nadal jest rozwijany. Tworzymy poprawki, aby uzyskać lepsze oceny, i jesteśmy w trakcie realizacji DLC za pośrednictwem innego zewnętrznego zespołu. Co do wydania gry w określonym czasie, to jest to skomplikowana gra, która wymaga wiele pracy. Nie jest łatwo dostarczyć produkt, który zadowoli każdego, nawet jeśli pracowalibyśmy nad grą przez kolejne 12 miesięcy. Nigdy nie mielibyśmy pewności, że gra zostanie dobrze odebrana. Gra była produkowana przez wystarczająco długi okres czasu, aby móc się nią podzielić z graczami. Niemniej jednak, jeśli każda gra byłaby taka jak ACS, bez wątpienia chcielibyśmy, aby tak było, z uwagi na aspekty finansowe, ponieważ ACS odniosła sukces, zarabiając ponad 48 godzin. Czytamy ciągle recenzje i chcemy wprowadzić poprawki do gry, aby zwiększyć jej poziom pozytywnych ocen.

Obecne działania:

Obecnie ciągle podpisujemy i wyszukujemy nowe zespoły z grami, dlatego podpisujemy nowe umowy wydawnicze. Mamy sporo umów i nowych gier, takich jak Music Store Simulator oraz House of Ghost (gdzie deweloperzy będą produkować nasz kolejny mniejszy tytuł). Każda z umów jest na atrakcyjnych warunkach dla CFG. Chcielibyśmy zbierać coraz więcej dobrych zespołów ze świata, pomagać im przy wydaniu gry i wykorzystywać najlepsze zespoły do naszych własnych produkcji.

Postal Brain Damage:

Mam nadzieję, że już niedługo będziemy mogli przekazać informacje dotyczące Postal Brain Damage. Co do współpracy przy kolejnych projektach z Hyperstrange, aktualnie nie mamy konkretów, ale kto wie, co przyniesie przyszłość.

Utworzyliśmy silnik do gry Sędzia Dread i staramy się go wykorzystać. Mam nadzieję, że już niedługo będziemy mogli coś więcej zaprezentować. Posiadamy stworzone demo gry. Zespół, który całość stworzył, obecnie rozmawia z możliwościami przejęcia innego IP.

Hard West Mobile – Nie otrzymałem żadnych aktualizacji od momentu podpisania umowy.

W przypadku produkcji prowadzonych przez spółki zależne, takich jak Perseus, G-DEVS prowadzi systematycznie relacje inwestorskie na https://g-devs.com/investors oraz odpowiada na pytania mailowe pod adresem ceo@g-devs.com. W przypadku BofE współpraca opiera się na współpracy crosspromocyjnej i wymianie doświadczeń zespołów.

Premiery:

Faworytem bezpośrednio pod CFG jest Colonize, którego premiera planowana jest na 1-2 kwartał. BoG to kolejna duża produkcja, która zostanie zaprezentowana na najbliższym festiwalu dem. Poza tym, liczymy na wszystkie premiery w G-Devs, które mogą pojawić się w międzyczasie, a szczególnie Monsters Domain, które ponownie zostanie zaprezentowane na festiwalu dem w lutym, a premiera pełnej gry jest planowana na czerwiec 2023 roku. HFC: Zespół, który przejął projekt, obecnie kończy inny tytuł, dlatego czas produkcyjny został przesunięty o 12 miesięcy.

Chcielibyśmy umieszczać aktualności za każdym razem, gdy mamy do przekazania dodatkowe informacje dotyczące produkcji. Niemniej jednak, wiele z tych informacji można również znaleźć u spółek zależnych. Społka jest obecnie w stabilnym stanie finansowym.

 

 

 

Published
Categories Aktualności
Views 1405